Semua

Jangan ditanya aku mahu berlari kemana

Jangan dijejaki kemana langkahku ingin pergi

Jangan dikejar jangan diiringi

Jangan sesekali

Semua

Aku sudah jemu disini

Menadah sekeping hati dengan sebilah belati

Hanya menanti saat untuk dirobek sesuka hati

Dan bila sudah jemu, kalian melangkah pergi…

Semua,

Jangan sesekali memanggil aku lagi

Jangan datang untuk menyakiti

Jangan selalu rasa hanya kamu yang punya hati

Sedang aku juga seorang insani

Semua,

Jangan meminta lagi

Tatkala aku hendak memberi atau aku ingin menerima,

Sengsaranya aku juga yang merasa…

Sedang kamu hanya terus berkata, peritnya merawat luka

Semua,

Cukuplah, jangan buat aku menangis lagi

Pergilah semua, aku ingin menyendiri…

Pergilah, jangan sampai cintaku bertukar benci…

Pergilah semua sekali.

0 kata kamu: