Prolog; Hari ini, aku baru habis ujian kertas Colloid and Surfaces Sciences, sepatutnya hari yang sangat menggembirakan, sebab ini adalah paper terakhir untuk minor aku, Kimia. Aku tak mengharapkan dapat A pacak untuk subjek ni, tapi, aku yakin aku akan lulus..hahaha… lepas ni, tak perlu pening belajar kimia lagi..atau dianaktirikan oleh school kimia..hehe

Tapi, belum sempat aku bergumbira…
Kenangan, perasaan dan kesakitan lama datang lagi.

Aku sudah berjanji tidak mahu menangis lagi….arghhhh
Tapi airmata jatuh juga akhirnya…arghhh
Aku sudah berusaha untuk mengeringkan hati…arghhh
Tapi itu bukan zakia

Aku tidak mahu mengalah..arghhh
Tapi saat ini aku terasa sangat lemah…arghhh
Aku ingin bercerita meluah rasa…arghhh
Tapi tiada siapa yang ada…huhu

Aku sangat berharap ada yang memahami..arghhh
Tapi, adakah yang benar-benar mengerti?...argghhh
Aku sebenarnya tidak suka meminta
Tapi adakalanya aku terpaksa

Aku memang tak mahu merajuk…arrghh
Kerana pasti tiada yang akan memujuk..arrgh

Aku sangat berharap kali yang terakhir ini aku dapat melepaskan cintaku pergi, tanpa ada sesiapa yang terluka, terutamanya aku sendiri…

Terciptakah yang memahami?

Epilog :
“Kakza, nape sweater akak kat sini, eh..yaya de kat situ nape?”
Zai masuk bilik, bertanya, “selipar bilik ni sampai naik atas katil…nape ni kak?”…

“semuanye akak baling tadi..”

0 kata kamu: