Sekarang ni dalam kesibukan yang tak dapat dielakkan. Jadi, ruang ni terpaksa dihiasi dengan sawang dan apa sahaja yang menandakan ia tidak dikemaskini. Sedang cuba mencuri masa untuk membersihkan sawang-sawang tersebut.

Huhu..saya tidak suka memberikan jawapan 'sibuk' bila ditanya. Tapi kali ini saya tidak boleh lagi mengelak. Ada beberapa urusan penting yang perlu dilaksanakan segera.

Oh ya. Mohon maaf kepada seorang teman yang memohon pertolongan. Langsung tidak berdaya memberikan pertolongan kali ini. Ada kekangan yang menghalang. Apa=apa pun, saya tahu awak boleh lakukan, awak juga sudah biasa berjuang. Cuma satu yang ingin saya ingatkan...dalam perjuangan aku tidak takutkan kekuatan pihak lawan, tapi aku takut pada timbunan dosa-dosa yang menghalang datangnya pertolongan dari Tuhan..semoga berjaya ya!

ada banyak yang hendak saya sampaikan, tunggu ada kesempatan...

salam

0 kata kamu: